Заклад працює над проблемами:
Обласний науково-методичний проект «Педагогічні стратегіії розвитку самоефективної особистості в освітньому просторі Нової української школи»
Дошкільна освіта:
««Модель 4-К» у розвитку soft skills навичок як основа формування самоєфективності особистості дошкільників – майбутніх першокласників у освітньому просторі Нової української школи» (2020-2023)
Iетап – концептуально-діагностичний (2020-2021)
IIетап – практичний (системний) (2021-2022)
IIIетап – підсумковий (2022-2023)
Завдання КДНЗКТ №13 "Берізка" на 2020-2021 н.р.
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи досягнення, перспективи розвитку, педагогічний колектив у 2020-2021н.р. буде спрямовувати свою діяльність на розв’язання основних пріоритетних завдань:
- Забезпечити права дитини дошкільного віку на здобуття безоплатної обов’язкової дошкільної освіти через різні організаційні форми, популяризувати значущість дошкільної освіти для розвитку дитини.
- Продовжити роботу над оцінюванням рівня розвитку дітей старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі, та наданих форм діагностики КЗВО «ДАНО»
- Удосконалити роботу з охоплення на 100% різними формами дошкільної освіти дітей мікрорайону, особливо дітей п’ятирічного віку, забезпечити в повному обсязі просвіту батьків вихованців з різних питань, стосовно підготовки дітей до навчання у школі.
- Продовжувати забезпечувати кваліфіковану педагогічну роботу по зміцненню і збереженню фізичного, психічного та духовного здоров’я дітей шляхом системного планового оздоровлення за допомогою сучасних методик оздоровлення і загартування.
- Підвищувати ефективність цілісного адаптивного освітнього процесу шляхом інформаційно-комп’ютерної компетентності та педагогічної професійної активності. Продовжувати роботу з вдосконалення змісту дошкільної освіти засобами інноваційних технологій, організації освітньо-виховного процесу на засадах особистісно-зорієнтованої педагогіки співробітництва, інтегрованого підходу (STREAM-освіта) до організації дитячої життєдіяльності
- Активізувати педагогічну діяльність з підвищення самоосвітнього рівня молодих педагогів.
- Удосконалювати та підвищувати рівень гурткової роботи в закладі
- Розширювати інноваційні форми співпраці з родинами, прозорості та інформаційної відкритості роботи закладу через роботу веб-сайту, створення відкритих груп у соціальних мережах Facebоok, Viber та ін..
9. Продовжити роботу над формуванням художньо-естетичних цінностей у процесі створення єдиного освітнього простору ЗДО і родини, об’єднаних загальним спрямуванням залучення дітей до мистецької культури
10. Ралізовувати освітню лінію «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» шляхом інтеграції змісту дошкільної освіти через формування у дітей пошуково-дослідницьких умінь, елементарних математичних уявлень, цілісної картини світу, компетентної поведінки у різних життєвих ситуаціях і здатність застосовувати отримані знання у практичній діяльності (ігровій, трудовій, се енсорно-пізнавальній, математичній, тощо).
11. Формувати логіко-математичну компетентність дошкільників, та розвивати логічне мислення у дітей на заняттях з математики і в повсякденному житті з використанням елементів новітніх педагогічних технологій та розвиваючих ігор.
12. Продовжувати роботу по створенню фундаменту успішностіі, та реалізації індивідуальних творчих потреб дитини в умовах освітньої реформи «Нова українська школа», підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника, як гаранту готовності до «НУШ»
13. Вдосконалювати роботу по впровадженню сучасної інноваційної LEGO – технології в освітній процес
14. Продовжувати вивчення основних концептуальних положень STREAM-освіти дошкільників як нового інтеграційного підходу до розвитку, виховання й навчання дітей дошкільного віку, та сприяти оновленню освітньо-виховного процесу та розвивального середовища через використання інноваційних підходів до розкриття творчих здібностей дітей, формування культури інженерного мислення, та поповнення експерементального пошуково-дослідницького середовища в умовах завдань альтернативної програми «STREAM-освіта, або Стежинки у Всесвіт»
Коментарi