Гурткова робота в КДНЗКТ №13


Гурткова робота в КДНЗКТ №13 "Берізка" є дієвою формою організації дитячої життєдіяльності і становить невід'ємну частину освітнього процесу.

На виконання річного плану роботи закладу в 2016-2017 н.р., , згідно пріоритетного напрямку роботи ДНЗ з виховання гармонійної особистості шляхом активізації дитячої творчості, з метою поліпшення навчально-виховного процесу та виявлення творчої обдарованості та креативності у дітей в закладі працюють такі гуртки:

Перелік гуртків в ДНЗ №13 «Берізка» в 2016-2017н.р.

№ з/п Група Назва гуртка Напрямок Керівник Примітка
1. І молодша група «Маленькі дослідники» Пошуково-дослідницька д-ть Вечеря Т.В. Мащенко А.О.
2. ІІ молодша група «Маленькі казкарі» Театралізована д-ть Гуржій Л.В. Канделя Н.С.
3. Середня група «Чарівний світ казок В.Сухомлинського» читання творів В.О. Сухомлинського ) Ткач М.А.
4. Старша група «А» «Шахи» Розумове виховання Фещенко О.О.
«Вправні рученята» Техніка «Торцевание» Ляшенко І.В.
5. Різновікова група «Казкарик» Театралізована д-ть Андрієвська А.С.
6. Старша група «Б» «Умілі ручки» Ручна праця, конструювання Пилипів О.М.
7. Музичний зал «П’єро» Театрально-драматичний Банько О.В.
Раціональний підхід до складання тижневого розподілу занять дає змогу виокремити п'ятий день тижня для гурткової роботи.
Ефективність гурткової роботи значною мірою зумовлюється належним програмно-методичним забезпеченням. Робота гуртків будується за авторськими перспективними планами, складеними їх керівниками на основі власних доробок, запозиченого перспективного педагогічного досвіду, освітніх інновацій.
Організовуючи гурткову роботу в закладі, педагоги уникають надмірних навантажень на дітей. Тривалість гурткових занять відповідає вікові дітей і не перевищує встановлених норм для навчальних занять.
Окрім того, педагоги та практичний психолог ДНЗ своєчасно та кваліфіковано проводять роз'яснювальну роботу з батьками щодо залучення дітей до відвідування гуртків. Саме уважне ставлення батьків до власних потреб у тісній співпраці з вихователями сприяє своєчасному виявленню і задоволенню естетичних, пізнавальних, рухових, мовленнєвих та інших потреб дітей, розвитку відповідних здібностей.
Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.