Загальний звіт за тиждень з 20.02.23 по 24.02.23

Звіт про дистанційну роботу педагогів КЗДОКТ №13 «Берізка» за тиждень з 20.02.23 по 24.02.23р

Цікаво і плідно пройшов цей тиждень у садочку.

Вихователь ІІ молодшої групи «Мрія» Ткач М.А. В продовж тижня працювала над темою «Україна – моя Батьківщина»

Для дітей підготувала і провела онлайн-заняття з розвитку мовлення на тему: «Моя чарівна Україна» .Метою якого формувати у дітей початкові уявлення про свою приналежність до української національності; закріплювати знання дітей про те, що люди, які живуть в Україні, — це український народ (українці) і розмовляють вони українською мовою.

На занятті з математики діти продовжували вчитися рахувати в межах трьох, співвідносити кількість предметів із цифрами 1,2,3; закріплювали поняття : на , під, між .

Слухаючи казку Василя Сухомлинського «Бабусин борщ» діти збагатили свої знання стравами української національної кухні

Щоденно проводила розсилку завдань для дітей в Viber – групу:

• Гра пазли «Україночка»

• Гра пазли «Українець»

• Інтерактивна гра «Одягни українку в національний одяг»

• Пальчикова гімнастика «Дві долоньки»

• Інтерактивна гра «Український та сучасний одяг»

Працюючи над самоосвітою переглянула вебінар:

Всеукраїнський вебінар з національно-патріотичного виховання «Україна – моя батьківщина»

Робота з батьками: «Як війна вплинула на домашнее насилля»

Вихователь середньої групи «Бджілки» Білоцерковська В.В. на цьому тижні знайомила своїх дітей з темою «Хліб-усьому голова». Збагачувала знання дітей про хліб та його виробництво, розширювала уявлення дітей про послідовність процесів вирощування пшениці, дала відомості про процес виготовлення хліба, народні звичаї і традиції, пов’язані з хлібом. На заняттях з розвитку мовлення розширювали знання про асортимент хлібобулочних виробів, повторили їх назви, вивчили вірш П.Воронько «Чим пахне хліб?» з використанням мнемо таблиці. Прищеплювала дітям шанобливе бережне ставлення до хліба, та до людей різних професій, що його вирощують і виготовляють. Грали в інтерактивні тематичні авторські ігри , використовуючи інтерактивну дошку з додатку GOOGLE –jamboard. На занятті з логіко-математичного розвитку знайомила дітей з числом і цифрою 5, та об’ємними геометричними фігурами – куб і куля. Вчила дітей розпізнавати та визначати спільні і окремі ознаки об’ємних геометричних фігур та площинних, вправляла в кількісній і порядковій лічбі. На занятті з художньо-естетичного розвитку виготовляли аплікацію з макаронних виробів «Соняхи».

Самоосвіта: Переглянула вебінар на тему: «Інтерактивні вправи для розвитку логічного мислення у дітей дошкільного віку»

Вихователь Інклюзивної групи «Калинонька» Гуржій Л.В. працювала з дітьми за темою тижня – «Птахи».

Систематизувала знання дітей про птахів взимку,закріпила з дітьми назви зимуючих та перелітних птахів, читали оповідання М. Стеценко «Синичка», потім діти відповідали на запитання за змістом, описували пташок, використовуючи прикметники, збагатила словниковий запас іменниками під час гри «Хто де живе».

На занятті з малювання діти залюбки малювали чарівного птаха, використовуючи нетрадиційні техніки малювання – свою долоньку.

Під час заняття з грамоти вчила вмінню ділити слова на склади, ознайомила з літерою Аа, запропонувала викласти літеру з різних матеріалів ( смужки паперу, олівці, цукерки тощо…), готувала руку до письма – писали похилі лінії.

Вихователь старшої групи «Дивосвіт» Андрієвська А.С. Тиждень присвячений дню ,,Рідної мови,,. Познайомила дітей з багатством і красою рідної мови .Навчила добирати прикметники ,,Д.гра ,,Мова яка?,, Вчила складати речення з заданими словами.Ознайомила зі словами - омонімами.

Провела фото - квест .,,Відгадай загадку і виклади слово- відгадку підручними матеріалами.( Що у козака на голові,а в сучасній мові рибина в магазині.)Оселедець. Вчила з дітками вірш про рідну мову.

З логіко-математичного розвитку вчила порівнювати групи предметів та розв'язувати приклади на додавання. Грамота/Р.мовл. Ознайомила дітей з поняттям склад.Вчила ділити слова на склади і записувати їх схематично.Розучували вірша за допомогою мнемотехніки ,,Сумний зайчик,, Для формування в дітей стресостійкості провела майстер-клас ,,Іграшка-антистрес ,,своїми руками з підручних матеріалів.

Логіко-математичний розвиток.Продовжила вчити розв'язувати приклади з дією додавання. Вчила дітей порівнювати предмети за кількістю. Познайомила зі знаками ,,більше,, ,,менше,, ,,дорівнює,,

Інструктор з фізкультури Табацька С.Т. На цьому тижні вчила дітей старшого дошкільного віку виконувати корекційні вправи з профілактики плоскостопості, які зміцнюють опори тіла дітей(стопи).

Дітей молодшого та середнього дошкільного віку знайомила з потребою берегти органи зору та слуху .Малята тренували зір. Слухали різні звуки і називали їх.

Виконували веселі руханки ,рухливі ігри ,які розвивають у дітей рухову активність.

Виховувала дбайливе ставлення до свого здоров`я, тому що найцінніший скарб це наше здоров`я.

Вчитель-логопед Булах О.Л. Протягом тижня дошкільники розвивали фонематичний слух, автоматизували звуки, граматичні категорії удосконалювали за допомогою лексичної теми ,,Тварини теплих країв,,..

Усі педагоги займалися самоосвітою та працювали з батьками вихованців.

/Files/images/22-23_rk/lyutiy/200223-240223/вчитель-логопед.jpg

/Files/images/22-23_rk/lyutiy/200223-240223/ІІ молодша.jpg

/Files/images/22-23_rk/lyutiy/200223-240223/інструктор з фізкультури.jpg

/Files/images/22-23_rk/lyutiy/200223-240223/старша група.jpg

/Files/images/22-23_rk/lyutiy/200223-240223/середня група.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.